Mucizembenim valla ben o kadar acı çekiyorum kasıyorumki ağdada ama hiç vazgeçmedim ağdadan göbeğime bile yaptırdım 37. Haftada dahil canım jiletten geçerken acıyo ama küçük bölge zaten bide ufak ufak yapıştırıyolar o kadar şapmıyo yada önce bacaklarını aldır acısını azaltıyo bi nebze😊