Bebek baş aşağı duruyorsa doğum pozisyonunu almış demektir, en geç 33-34. Haftaya kadar dönmesi beklenir yoksa irileştiği için dönemez ve makat gelişli kalır. Ancak doğum pozisyonunda olması tek başına normal doğum için yeterli sebep değildir, allah herkese sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻 bebek kilosu da asla takılmayın, gelişimi haftasıyla uyumluysa herhangi bir sorun yoktur, zayıf doğsa bile doğduktan sonra hızla kilo alır zaten🙏🏻 bebek aşağı inmişse doğum için daha dikkatli özenli olun doktorunuzun talimatlarına uyun ama asla stres panik yapmayın 🥰