Rosemihra negatif oldu sonra tekrar pozitif oldu ara ara oluyodu enfeksiyondan dolayı proteinde cikiyodu ama hep tansiyon normal olduğu için sorun teşkil etmiyodu bide hafta ufak olunca sorun olmuyodu. Sadece enfeksiyonu ihmal etmeyin yeter. bende sizin gibi korkmuştum o haftalarda hatta acile gitmiştim korkudan ama hiçbir problem olmuyomus ☺️boşa telaş yapmışım