@"-sonbhr0″peki doktorun bebeğine bakarken herşeyin yolunda olduğunu söylemiyor mu genelde şeker hastası olan bayanlarda bebeğin karın çevresi büyük olurmuş burda birisi öyle yazmıştı sen doktoruna herseyini sormayı ihmal etme benim bebeğimde önde gidiyor ama ben çok fazla besleniyorum kontrollerde baktığında doktorum suyuna karın çevresi vs vs herseyine normal diyo hepimiz sağ salim kucagimiza alırız inşallah kafaya takmamak gerekiyo