Kızlar 29 haftalık hamileyim, gece 3.30 gibi uyandığımda yatağın ıslak olduğunu fark ettim ve altıma kaçırdığımı düşündüm fakat lavaboya gittiğinde bunun idrar olmadığını fark ettim ikinci hamileliğim bu. İlk bebeğimde gelen su gibiydi. Tekrar yattığımda farkında olmadan yine geldi nerdeyse sabaha kadar azar azar su geldi ama bayağı bi aktı yani idrar olsa bunkadar fazla olmaz ki lavobaya gittiğimde de idrarla bariz farklı olduğunu görüyorum. Suyum geldi dogum yapacağım diye Sabah doktora gittim fakat ultrasonda suyum normal göründü acilma yok nstde sancı yok alttan muayene etti sıkıntı yok idrardır o diye yolladı eve. Eve geldiğimde akıntıyla birlikte az biraz kanama oldu nişan mi acaba diye düşündüm ya da alttan muayene ettiği için de olmuş olabilir dedim bebeğin hareketlerini hissettiğim için tekrar gitmedim doktora. Şimdi yine sızıntı şeklinde geliyor sanırım çünkü değiştiriyorum ama çamaşırım sürekli ıslak. İdrar olsa hissederim akıntı ter olsa bu kadar olmaz 🤦🏻♀️ başına böyle bir şey gelen var mı ne yapmalıyım 🥺