Gmzyyyy Arkadaşlar merhaba, bende yaklaşık 16. Haftadan itibaren bacak krampları başlamıştı ve magnezyum kullanmaya başladım şu an 23+1 hamileyim. Sizler ne zaman başladınız kullanmaya ?