Ben alarm kurmustum 3 saatte bir emziriyodum uyursa uyandırıyordum hatta cevremde cogu kisi yapma o uyaninca ver diyodu ama ben bu sekilde dogru oldugunu düşündüğüm icin bu sekilde beslenme yapiyodum. Simdi büyüdü masallah yemek saati var. Yemek saati disinda atistiriyoruz ara ogunlerimiz var ama yemek saati gelince kendi sofraya oturur. Ne versem yer beni hiç zorlamaz yemekte iyi ki de rutin olusturdum diyorum