Musel ben özel takipliyim ama oraya gidicem bir doktor buldum hastane yeni açıldığı iiçin temiz ve cok ilgililer inşAllah zaman geçtikce bu ilgi azalmaz kizimi götürdm bir kac kere eşimin babasi da ameliyat olmuştu tek kişlik odalari mevcut ama o konuda detay bilmiyorm kimisi ücretli diyor eşimin babasi ücretli degil demişti