Celebi1 arkadasim temmuzun 1 inde normal dogum yapti 20 gün oldu kendini toparlayamadi ben dogum yaptm 1 gece kalip ertesi gün taburcu oldum 1 gün dinlendim ailem yanimdaydi onlar yat demesine ragmen yatmadm bebegime de kendim baktm yemegimi de kendim yaptm temizligimi de otur dediler oturmadm sdce cok ayakta kaldgm icin dikiş yerim sızladı oda benden kaynakli beni gören şaşırıyordu sen nasl sezeryan dogum yaptn diye ben sürekli yürüdm yatmadm hemşireler bile dogum yaptgm gün şaşirdi o kdr sezeryan dogum yapan var bir tek siz yürüyorsnz dedi ameliyat ameliyat diye kötüleniyor ama normal dogurup kendini gelemeyen de var sezeryanla dogurup 1 günde normal gibi kendini toplayan da eşimde basta bana normal baskisi kurdu çevredeki insanlar cok kötüledi sezeryani eşimde haliyle cok korktu ve dogum sonrasi bana geldi iyiki beni dinlememişin sezeryan olmşn dedi ben insana bagliyorm sezeryan bu kdr kötülenmemeli iyiki de sezeryan dogurmuşum