esra_mercan42 Kızlar haftaya cuma doğum için gün verdi doktorum. Sabah 7 de yatışım yapılacak herkes cuma yatırırsa pazartesi çıkarır hafta sonu çıkış vermez diyor öylemi acaba bilgisi olan varmı şehir hastanesinde dogum yapacagım ..