Ayseeyuksellll 38+2 haftalığım bu gün çatı muayenesi oldum herhangi bir acı hissetmedim açılmam da yokmuş Nerdeyse 8 saat sonra çamaşırımda kahverengi leke gördüm ağrım yok sizce bu nişan gelmesi mi yoksa muayeneden kaynaklı bi leke mi