Fatma-Zehra-gunes- Hanımlar a101 marketten gap polos marka valiz alanlar var mı hiç bi çok kez valiz gördüm ama kaliteli olan o duruyordu aramızda alıp kullanan varsa yazabilir mi fikirlerini ona göre alacağım
erayinannesi_333 Fatma-Zehra-gunes- büyük boyunu aldım 1 buçuk ay önce aşırı geniş içi benim çok hoşuma gitti memnunum 🌸
Fatma-Zehra-gunes- ozzyyyyum ama ya olumsuz yorum yoktur demiştim inşallah be geldi 😂😂 kalite kontrol yapıp öyle alırım mecbur
Fatma-Zehra-gunes- erayinannesi_333 güle güle kullanın ben orta boyunu düşünüyorum hastane için kardeşim büyük boyunun çok büyük olduğunu söyledi daha sonra da orta boy kullanılır hep
erayinannesi_333 Fatma-Zehra-gunes- hastane için evet orta boy yeterli oluyor seneler önce polonun değil ama yine A101’den almıştım hala taş gibi kullanıyorum gurbette yaşıyorum 5 senedir bi sıkıntı çıkarmadı bana 🌸 şimdide hastane çantası olarak hazırladım
Fatma-Zehra-gunes- erayinannesi_333 acaba sizdeki modelin markası ne çünkü her hafta bir marka getiriyor Veya modelinin resmini atsanız bana çok sevinirim
erayinannesi_333 Fatma-Zehra-gunes- çok eski bi model suan onlardan gelmiyor maalesef ya ama polonun da güzel tavsiye ederim
Fatma-Zehra-gunes- Xmom galiba alacağım ya 😂şok ve 101 e gelen modellerin arasında en kaliteli olan buydu perşembe günü umarım yetişir alırım
Xmom Fatma-Zehra-gunes- hangi boyunu düşündünüz. Benim 2. Bebek olunca ailemin yanında giderken rahat olsun diye en büyük boy alayim diye düşünüyorum
Fatma-Zehra-gunes- Xmom ben orta boy alacağım büyük boyu kardeşim bakmış çok büyük diyor gerek yok ona çok tatil şeyimizde yok o yüzden orta boy alacağım inşallah kalırsa tabi
Fatma-Zehra-gunes- Rabiul bende bugün almak için gittim yoktu şans o kadar valiz geliyor 101 e şok a ama bu kaliteliydi 😓
Rabiul Fatma-Zehra-gunes- başka şubeye bak canım a101 önceden satışa sunuyor perşembeyi bekleme 3-4 gün öncesinde satışta olmuş oluyor