Kızlar birkaç haftadır idrara çok sıkışık gibi hissediyorum ama az geliyor. Bunun bebeğin yaptığı baskıdan dolayı olduğunu düşünmüştüm ama birkaç gündür de akıntım fazlalaştı (beyaz ve hafif kokulu), vajinam da tahriş olmuş gibi. Bugün ilişkiye girdim fark ettim ki vajina içerisi de yanıyor.
Sizce idrar yolu enfeksiyonu mu mantar mı? Bir de mantar için hamileyken smear testi vs. yapılıyor mu?