lidyamom Deniz_1 Benimde aşırı arttı boynumda elime geliyor sürekli sinir oluyorum et ben bide, gittim cildiyede gösterdim hamilelikte bişey yapamayız suan ama doğumdan sonra alabilirim dedi, bence hormonlardan dolayı artıyor iyice
Leylaaaaa Deniz_1 benim boynumda da bir sürü çıktı hem ilk hamileliğimde hem de şimdiki hamileliğimde, bebiş doğsun biraz büyüsün hepsini aldırmam gerek
benim-kalbim-o Deniz_1 evet ya çok sinir bozucu normal renktede var bir sürü boynumda omuzlarımda falan