Kızlar 2 gündür cok zor seyler yasıyorum esim yanımda yok 2 gündür uykusuzşuğum var ve cok fazla agladım bazı sebeplerden. Bugün iyice gücüm tükendi elimi kaldırabilecek halim kalmadı bebegim cok hareketlendi 26+2 hamileyim acile gitsem en azından gücümü yerine getirebilecek bir serum gibi bir sey takarlar mı? Gercekten zor durumdayım