Arkadaşlar merhabalar öncelikle. Dogum yapalı 1buçuk sene oldu pek sütüm yoktu ama yine de 7 aya kadar emzirdim. Sonra bebeğim istemedi bıraktı. Aradan tam 1 sene geçti göğsümü sıkınca bir kac damla geliyor bu normal mi sizce. Başına böyle birsey gelen var mi ya da ne yapmam lazım bilgi verecek olan. Şimdiden çok teşekkür ediyorum ❤️