Herkese merhaba kızlar. Laboquik testini öneriyorum trendyoldan almıştım. İlk ay denedim, ikinci ay bizzat uyguladım ve Şuan gebelikte 10. Haftamıza giriş yaptık. Rabbim hayırlı evlat yetiştirecek tüm ailelere bebek nasip etsin. Kopkoyu olması gerekmiyor. Benim diğer günlere göre koyulaşınca 15. Günümün yumurtlama günüm olduğunu anladım mesela…