Ya bende 24. Haftanın içindeyim karnımın en alt kısmında belki saçma gelecek ama böyle sanki bisey patlıyormuş ya da vuruyormuş gibi bisey hissediyorum normal zamanda da afedersiniz sürekli karnım gaz dolardı emin olamıyorum bu gaz mı bebek suan bu kadar asagida olur mu bilemedim . Ki kontrole gittiğimde hep yüz üstü yatıyor ve cok hareketli bir bebek de degl fikriniz var mi