Bende 8 haftalık hamileyim 2.gebeliğim ama birincide böyle bir ağrı hatırlamıyorum anlamıyorum bile karnım mu ağrıyo böbreklerim mi midem mi aşırı mutsuzum sürekli ağrım var 2 gün önce acile gittik idrar yolu enfeksiyonu dediler o geçti gibi ama ağrı gitmiyor ne yapacağız bu şekilde