Tuuce90 28 Ekim 2018 Gece 2:00 de başladı benim hikayem... (39+4.hafta) Artık herkesin hadi doğurmuyor musun demesiyle devam eden son haftamda iyice gerilmiştim niye gelmiyor 40. haftadan sonra normal beklemem diyerek geçiyordu son günlerim .. Doktorumla sürekli nst lerimiz devam ediyor Niye gelmiyor yaa diye sızlanışlarıma zamanını bekliyor o ne zaman isterse o zaman keyfini çıkar bu günlerinin diyordu.. Her an gece olmasından korktuğum ve sancı sinyallerini beklediğim normal doğumum gece 2 de yatağa suyumun boşalmasıyla beni uyandırdı.. Sıcacık durmayan sürekli ve hızla akan su düşünebilirsiniz.. yataktan kalkamadım eşimi uyandırdım doktorumu aradım sakin ol suyun berrak mı diye sordu evet ddm sakince kalk duşunu al hastaneye geç geliyorum dedi fakat ne mümkün sakindim ama bacaklarım tir tir titriyordu doğum yapana kadar engel olamıyordum bir türlü .. Hastaneye gittiğimde herkesin benden haberi vardı yatışım yapıldı gece nöbetteki ebe muayenesini yaptı nst ye bağlandım 3 cm açılmam vardı hemen sonrasında doktorumun ebesi geldi o da muayenesini yaptı ve doktorla sistemli haberleşmeleri başladı 2:20 de sancılarım başladı şiddetlenerek arttı her şey doğal ilerliyordu fakat kızımın boynuna dolanan kordonun 2 tur olduğunu biliyorduk fakat sakindik doktoruma güveniyordum çünkü sıkıntımız yok kordon normal doğuma engel değildir korkma diyordu.. Normal ilerleyen süreçte 5 buçuk da epiduralimi oldum (3 kez denedi en zorlandığım kısımlardandı)sonrasında doktorum geldi odama muayenelerini ebeyle sürekli yapmaya devam ettiler bekledi sakin ol korkma bişey yok diyerek beni hep destekledi ebeyle.. kız kardeşim eşim annem elimi bir an bırakmadılar .. Eşim zaten doğuma girecekti .. Kız kardeşim de anestezi teknikeri olduğundan doktorumdan o an rica ettim onda girdi .. Ma aile doğumdaydık yani😀 Ikınma provalarına geçtik odada doktorum ve ebemle .. Doğru ıkınma gerçekten çok önemli .. Harikasın bravo fakat bebeği kordon geri çekiyodu ne yazık ki .. sabah 10.20 de doğumhaneye çıktık Ikın ıkın ıkın ıkın .. kız kardeşim elimi tutuyor eşim elimi tutuyor alnıma başını koyuyor sakin ol karıcım ablacı.m yaparsın sakin ol .. Hiç bağırmadm çığlık atmadım yalnızca ıkınmaktı yaptığım tek eylem .. u arada 9 saat içinde sadece ne olur su dediğimi hatırlıyorum doktorum 1 yudum şeklnde hep izin verdi .. doğumhanede onları eşimin avcuna kustum 😢😂 Son hafta hafif şeyler yiyin ! Kesinlikle benden tavsiye ben ztn gece başladığı için sorunum olmadı ama kesin kusuryorsunuz 😔11.10 kızım doğdu boynuna dolanmış 3 tur kordonla 😔onu göğsüme aldığımda 9 saat boyunca çektiğim acıların hiçbirini bile hatırlamadım 3 tam gün uykusuz kaldım ama yine olsa yine normal doğum tercih ederdim .. Onu doğurma hissiniz şahane .. Anlatılamaz tarif edilemez .. Bu arada epiduralde bacaklarım asla uyuşmadı doktorum dozunu az vurdurttuğunu yoksa ıkınma gücünün gelemeyeceğini söyledi ben doğumdan hemen sonra yürüdüm ☺️Doktorumuz ebesi harika iş çıkardı onların eşimin kardeşimin söylediğine göre ben harikaydım bana göre de onların desteği olağanüstüydü🙏🏼 Herkese sağlıklı gebelikler,sağlıklı doğumlar ,sağlıklı bebekler diliyorum 🙏🏼
Oflaz-kayra61 Tuuce90 hayırlı olsun rabbim huzurla sağlıkla büyütmeyi nasip etsin size sormak istediğim nerede doğum yaptınız
fdi Tuuce90 Allah analı babalı büyütsün peki epiduralin etkisi olduğu az dozda vursada bende normal epidural istiyorum
Gokkusagivemucize Hayırlı olsun. Doktorunuz gerçekten eli öpülesi. Tek Kordon'da bile hemen sezaryen diye korkutuyorlar.
Tuuce90 Gokkusagivemucize Teşekkür ederim Kesinlikle öyle çok iyi bir doktordur kendisi sağolsun en büyük şansımızdı bu süreçte kendisi🙏🏼