Ysmcrs 35+4 ağustos sıcağı ve nemine artık dayanamıyorum kayınvalidemdeyim klima vs yok eriyeceğim artık resmen sizlerde böylemisiniz çözüm olarak ne yapıyorsunuz duş alıyorum ama daha giyinmeden yine aynıyım
Zeyyno_ Ysmcrs Valla klima olmadan olmuyor şart yani benm bulunduğum yer 40-42arasi sürekli bazen akşamları esiyor o kdr sıcaktaan eriycez
Dilek_04 Ysmcrs Ay gerçekten bıktım artık bu sıcaklardan duş bile işe yaramıyor artık saniyesinde kuruyor insan 🤦🏻♀️ Evde vantilatörle geziyorum oda olmazsa ne yapardım 😅
Hulo2105 Ysmcrs klima olmasa ciddi söylüyorum kalp krizi geçirirdim. Annemlerde yoktu 3-4 gün kaldım bir de tekirdağda daha sıcak orası evime zor geldim. Dedim ben daha da size gelmem. 24 saat evde klima açık oturuyoruz asla cam açmıyorum. Bence çaresi yok şu nem bitse herkes rahatlasa
Nesemom13 Dilek_04 valla klima olmadan idare edemiyorum bide kaç zamandır gece elektrik kesintisi oluyor 2 yada 3 saat dönüp duruyorum mahvoluyorum. Ve normaldede buz yiyiyorum sıcakta
Dilek_04 Nesemom13 Of 2 3 saat düşünemiyorum bile 🫠 buz güzel oluyordur şimdi ama ben yemiyorum bir kere alışırsam bırakamam diye korkuyorum. Daha önce öyle bağlanmıştım resmen o yüzden asla tekrar başlamam 😃
Nesemom13 Dilek_04 yapacak bir şeyim yok sürekli boğazım yanıyor benim o yüzden buz iyi geliyor gibi 😄
Kittennn Ben de vantilatör olmadan duramıyorum ya gece açıyoruz vallahi efil efil çok güzel oluyor, öbür türlüsünü düşünemiyorummm 34+6
Selin4561 Ysmcrs 38+3 cozum bulamadim uyuyamiyorum zombi gibi oldum tepeden asagi su icindeyim nefes alamiyorum klimada yok alsak hemen takmiyorlarmis 20gun surer dediler 🤮 🤦♀️
Semanurry Ysmcrs 36+6 yım en üst katta oturuyorum bütün sıcak bizim evde toplanıyor mahvoldum alerji oldum kaşınıyorum sıcaktan hep isilik oldum hayırlısıyla doğursaydım iyidi😢