Selamlar 🌸 19+6 haftalık hamileyim. Son 1 aydır beyaz akıntım vardı ama doktorum normal olduğunu söyledi kan ve idrar testlerim temiz. Son 4-5 gündür hem akıntım çok arttı hemde kaşıntı başladı. Böyle bi durum yaşayan var mı? Doktorunuzun ne gibi önerileri oldu ve işe yaradı mı?