Kızlar kızım olcak Allah nasip ederse 29+1 haftalıgım göbeğim biraz top gibi ama armut şeklinde öne doğru , bugün çarşıda mağazada vs gezerken gören herkes erkek mi diye sordu yok kız dedim kesin erkek olcak vs bak gör vs diye konuşan o kadar oldu ki canım sıkıldı sebepsiz. Doktor yanılıyo bence bilmem ne diyeni mi ararsın bende o zaman doktorlar ultrasondan bakmasın cinsiyet için karnının şekline göre bu kız bu erkek desin dedim 🙂↔️