Kızlar temmuzun 9 u yumurtlama dönemim 12 sinde denedik. Denemeden bi kaç gün sonra sürekli mide bulantım vardı adetime de 1 hafta vardı şuan 4 gün kaldı dün akşam ve bu sabah test yaptım negatif çıktı. 1 saat önce kahverengi kanamam oldu ufak. Ne yapmalıyım daha önce aranızda yaşayan var mı normalde 4 gün kaldı adetime