_busss 2. Çocuk biraz daha geç olabiliyormuş. Ben korunmayı bıraktıktan 1.5 sene sonra hamile kalabildim,hiç bir problemimiz yoktu. Stres çok etkiliyor, mümkün oldukça kafaya takma. Çocuk olsun diye değil, gerçekten istediğin için birliktelik yaşa oluruna bırak vakti zamanı gelince o gelip bulur seni ❤