Son adet tarihim 2 haziran 30 haziranda beta baktirdim gebelik cikmadi 8 temmuzda beta degerim 167 cikti sirasiyla 342 ve 1000 degerini buldu bir hafta sonrasi 17 temmuzda hastaneye gittim doktor kesenin küçük oldugunu gec döllenme olabilecegini söyledi oncesi kan pıhtılaşmasindan 4 tane düşüğüm oldu ondan cok tedirginim benm durumumda olupta saglikli bebegini kucagina alabilen var mi acaba biraz uzun oldu kusura bakmayın