Mekine daha az önce doktordan eve geldim, aynı şikayetten ötürü gittim, haftamdan dolayı nstye girdim şükür sancı çıkmadı, kızım baş gelisliymis o yüzden baskı yapiyomus 😄 her ayağa kalktığımda vajinama ve kasiklarima iğne batıyordu resmen, normal şeyler bunlar artık dedi doktor, içiniz rahat etmezse doktorunuza gidin derim ben gittim ve rahatladım ☺️