kızlar bunlar zorunlu mu ? yaptırmasak dagıtmasak olmuyor mu ? gelene bir kahve yapıp yanına normal bir çikolata koysak olmuyor mu ? Verilen hediyelikler bir kenara atılıyor gidiyor. çikolatalar sırf bebek çikolatası diye fahiş fiyatlara satılıyor etiketine para veriyoruz etiketi atılıyor. ne düşünüyorsunuz bu konuda.