Ece5454 ben de şu an 23 haftalığım , gebeliğimin başından beri oksapar kullanıyorum ama aynı soruyu bir sürü doktora sordum , bebeğe gitme ihtimali söz konusu bile değil dediler. O yüzden çok rahat ol canım nereden rahat hissediyorsan ordan yapabilirsin