Merikom merhaba bende 37+4 haftalık olduk, haftaya sezeryan olucam fakat 2 haftayı geçti ama sol bacağımın üstüne asla basamıyorum, otururken uzanırken sol bel ve kalça arasında bir ağrı var ama tespit edemiyorum. Yürürken resmen topal yürüyorum sizin de bu şekilde miydi