BEYZAAA_ Kızlar merhaba, bugün sabah 8.30 da nişanım geldi, devamında çok hafif kanlı akıntı geldi. Sonra öğlene doğru hafif kanamalar şeklinde devam etti. Nişan gelmesinden sonra sizler doğuma kadar ki süreçte neler yaşadınız paylaşır mısınız.
elif475475 BEYZAAA_ ben sabah çatı muayenesi olurken nişanım doktorumun ekine geldi yatış verdi ve o gün suni sancı alarak doğumu başlattı. Aksam da doğumum oldu.
Aycanby Benim nişandan sonra öyle leke kan gelme gibi Bi durumum olmadı gelmesi normal mi bilmiyorum nişandan 4 5 gün sonra suyum geldi ardından hemen sancılarım baslamıştı canım
Nurayan Benim nişanım geldikten sonra bir iki gün daha hafif kahve pembe lekem devam etti. O zamanki ebem normal olduğunu doğumun yaklaştığını söylemişti. Suyun ya da sancın olursa gel demişti. İlk dogumumdu ve nisandan tam 15 gün sonra suyum gelip doğum yapmıştım.