Arkadaşlar hamileliğimin 39+3 haftasındayım ve dişimde acayip ağrı var ağzımı açamıyorum resmen enfeksiyon ve galiba apse yapmış durumda bu şartlar altında ne yapılabilir böyle bir durum yaşayan var mı? Herhangi bir acil durumda sezaryen olmam gerekirse sıkıntı oluşur mu korkuyorum ya diş doktorunu aradım bişey yapamayız diyor İnternette enfeksiyon çocuğa zarar verir diyor ne yapacağımı şaşırdım ağrının verdiği rahatsızlık yetmiyormuş gibi bir bebeğime bir şey olur diye korkuyorum 😭