Ben 36 haftaya girmek üzereyim 32 den sonra yemekten sonraları nabzım 120 leri buluyordu doktorum insülin direncin olabilir dedi şeker hastalığım yok bu arada ama erken haftalarda nasıl ve neden olur bilemiyorum ama tansiyonunuza bakın sık sık benim tansiyonum hep 11 6 civarı çıkıyor