Emellll67 Kizlar 20 haftalin gebeyim crp degerim 11.9 bana yuksek geliyo ama doktorlar normal diyo anlamadim refarans değeri 5 crp ama benim yuksekligim 11.9 anlamadim kadin dogumcum normal diyo daholiye doktoru normal diyo anlamiyorum ama çokda diş agrisi çekiyorum birde gecen hafta kum doktum ondan olabilir dedi dahiliye daktoru
Aysesare Emellll67 nasıl 11.9 crp normal onlar nasıl doktor öyle, bugün crp 15 çıktı kanda antibiyotik verdi dahiliye doktoru kadın Doğum doktoruma sordum emin olmak için içebilirsin gebelikte veriyoruz dedi
Emellll67 Diş için antabiyotik kullaniyorum şuan inşallah bi faydasi dokunur onun için enfeksiyon hastaliklarina gitcem
tugbamehmetbaki Emellll67 kullandım antibiyorik ben çok kullandım serkilaj olduğumda bile sefazol yapıldı geçen yine biraz yükselme oldu zimax kullandım
tugbamehmetbaki Emellll67 ben daha önce ikizlerini enf den erken doğum yaptım oyuzden doktorum sık sık enf testi yapiyor
Emellll67 tugbamehmetbaki canim sık sık enfeksiyon testi yaptiryorum bi sorun çikmiyo sadece geçen hafta kum dokuyosun dedi kadin doğumcum bu haftada felaket bir diş ağrisi çekiyorum 2 gündur dur durak bilmeden ağridi oluyorum sandim ağrisindan