lena1234 Kızlar boynum tutuldu ağlıyorum acıdan dünden beri. Parol içiyorum fayda etmiyor zaten kaç tane tansiyon ilacı kullanıyorum. Acıdan tansiyonum çıktı zTen tansiyonum fda düşmüyor. Eczaneden alacağım bi krem varsa gidip onu alayım