Hanımlar selam, ben 9+4 günlükteyim 4gun önce enox a başladık ama böyle iğneyi vurulunca sanki vücudum kas gevşetici içmiş gibi oluyo halsizlik çöküyo ufacık bı yolu bile zor yürüyorum afedersiniz bugün bı kere ishal de oldum benim gibi olan var mı ya