bsra4213 canım bende 1 sene 4 ay sonra hamile kaldım yapılacaklar söyleyeyim sana kendim bu şekilde kaldım 1 şeker tüketmeyeceksin çok canın tatlı istedi az şekerli evde sütlaç olabilir yada tavuk gögüsü pakete girmiş abur cubur yok kaçamakta yok 55 kiloydum doktor kilon zayıf ama göbek var yumurtalıklar yağ içinde bu şekil hamile kalamazsın dedi 5 kilo verdim un şeker uzak duracaksın kendine 1 tane myo fol alacaksın 30 şaşe bu yumurtalıklarını besleyecek o dostinex cocuk istiyorsan tek başına hiç bir halta yaramıyor yanında duphaston desteği şart doktorun tedaviye eklemezse daha beklersin 3 ay içilecek duphaston kısırlık varsa direk cevap veriyor hem düzenli regl görüyorsun hem saglıklı döllenmelik yumurtan da oluyor kaliteli düzenli adet +süt hormonunu baskılamak bunu da dostinex sağlıyor ilaçlar bitene kadar bitki çayı yok hormon zaten yükleniyor bitince yükselmesin cocukta istiyorum diyene karabaş otuyla civan percemi hayıt otu cam şişede karıştırılacak harman haline gelecek günde 2 bardak kupa da 1 kahvaltı sonrası birde gündüz çay vakti yemek öncesi içilecek