s_koc canım ben hamilelikte 8 kilo aldım 78 le doğuma gitmiştim doğumdan sonra direk 73 e düştüm eve geldiğim zaman direk korse taktım uyurken çıkardım sadece o yüzden sarkma da olmadı emzirdiğin zaman kilolar yavaş yavaş gidiyor ztn emziriyorum diye önüme geleni yemedim dikkat ettim hamileyken de öyleydi sonra yavaş yavaş üç dört ay içinde 64 lere düşmüştüm