Sananeki bence de öyle 😒 mesela benm ilki sezeryandı, neler yaşadm hiç anlatmadm. Herkesin doğumu bir olacak diye bişi yokki. Bunu normal düşünüyorum nasipse. Ama normal doğum yapmayanlar bile kulaktan dolma saçmalıklarla o kdar kötülüyor ki, sanki sezeryan çok kolaymış gibi🙄 her iki doğumda kişiye özeldir. Kimseyi etkileme hakkımız yok.