Elaelaelammm Merhaba arkadaşlar 13+2 haftalık hamileyim bir hafta oluyo üst üste boynum tutuluyo altı aylıkta bebeğim var alamıyorum kucağıma hastane parol dışında bişi yapmıyor varmı bi fikri tedavisi olan çok zordayım 😪
ggmom Elaelaelammm hyruid krem aldırın hemen eşinize çok iyi geliyor doğum sonrası boyun tutulmama eve gelen hemşire bile çare olamazken o krem fayda etti
Nissyoo Benmde boyun düzleşmem var fizyoterapistlerden manuel terapi desteği alabilirsiniz elle boynuma masaj yaptırıyorum iyi geliyor
Elaelaelammm Nissyoo masaj yaptı eşim ama daha fazla tutuldu nasıl bişi anlamadım kilitlendi resmen boynum abim fizikçi verdi hareket ama hiç yapamaıyorum
ggmom Elaelaelammm bu ödem giderici bir krem ilk üç ayı gecmissiniz kullanabilirsiniz yani ben daha yeni kullandım ayağımı burktum da. Viks olarak da bebe çıksın kullanabilirsiniz yine de karar sizin tabi
Nissyoo Elaelaelammm yok inanın eşimin yaptıgıyla gittigim yerdeki fizyoterapistim yaptıgı cok farkediyor tetik noktaları buluyor gevsetiyor krem vs hamilelikte kullanılması önerilmiyor