Aykizim22 Kızlar bu gün hareketlerde azalma vardı artık karnımın içi acıyordu Çam sakuraya geldik acile suyum sızmış hep azalmış yatışım yapıldı şimdi stres heyecan hepsi bir 39+4üm Dualarınızı bekliyorum 🤲🏼
3_oglan_annesi Aykizim22 sızıntı yaparken anlaşılmıyor muydu inşallah tez vakitte doğurur iyi olursunz
Helbestt Allah yardımcınız olsun lütfen doğum sırasında bize de bir an önce kucağımıza almamız için dua edin 🙏