HelloooMomy Kızlar yeni doğan zıbını yıkanmamış biri zıbını olcebilir mi? Kaç cm olduğunu bana iletirze çok sevinirim. Kurutmaya attım da ölçmeyi unuttum hepsini de atmış bulundum. Şuan kıyafetlerle küçülmüş mü diye bakışıyorum ama asla anlamıyorum 🤭
Beybitooo HelloooMomy bende bütün aldıklarımı kurutmaya attım ve hergün hastane çıkışıyla bakışıyoruz asla olmicak o yüzden 3 aylık takımlardan koydum 😂 foto yükleme şansınız var mı bende atayım bakın 😂
gktgmom HelloooMomy kurutma bebek kıyafetlerinde önerilmiyor havalar sıcak aslında assaydınız keşke ben hep öyle yaptım ama mandalla tutturmasaymışım keşke ütüyle zor geçirdim izlerini
HelloooMomy Bir tulumunu ölçtüm az önce kurutmadan çıkarıp 48cm geldi. 50cm yazıyor üzerinde ☹️ Umarımmm sıcak diye öyledir kuculmemistir
HelloooMomy Beybitooo ben gözle bişey anlamadım sanki aynı gibiler ama 0-3 aylık kıyafeti az önce ölçtüm 47cm diyor ya bu kadar çekmiş olabilir mi? Ama bana kalsa aynı gibi görünüyor 😂
HelloooMomy Aylaa123 hadi yaaaa ☹️ Kurutmamda bebek modu var diye attım ben yaaa bir kaç kişi de ben attım bişey olmadı demişti tüh ☹️
Aylaa123 HelloooMomy kumaşları bebek kıyafetlerinin pamuklu oluyorya çekme ihtimali yüksek umarım çok küçülmemiştir
HelloooMomy gktgmom yaaa bende balkonda asicak yer ya da askılık yok kayınvalidemden alabilirdim keşke ondan alsaydim ☹️
Gokkusagi53 HelloooMomy 5 dakika asmak için usenirseniz dünyanın para çöp olur 🙄 cocuk kıyafeti hiç kurutmaya atılır mi
HelloooMomy Gokkusagi53 Üşendim aşmaya gibi bir şey okudunuz mu Allah aşkına? Ben günlük hayatımda kurutma kullandığım için kurutmalık yerim yok. Kayınvalidemden alabilirdim çevrem ve buradakilerden kurutmaya atıyoruz denilince bende attım. Üşenilecek ne işi var sırf yorum yapmak için yapıyorsunuz
Enfal_06 Gokkusagi53 valla ben sizi bilmem ama sırf bebek kıyafetleri için kurutma makinesi almayı düşünüyorum yaşadığınız yer tozlu nemli yağmurluysa asmak mümkün olmuyor herkesin yaşadığı yer farklı
Mikrofon0 Gokkusagi53 bende attım herşeyimi kurutmaya hiç de çekme yapmadı gayet de memnunum dışarısı hava çok temiz gibi dışarı asmak da mantıksız en iyisi kurutma
Gg5348 HelloooMomy üzme kendini bir şey olmamıştır çevremde kurutma kullanan çok var bir iki santimden bir şey olcağını sanmıyorum ütüyle toparlanır
HelloooMomy Beybitooo valla büyük duruyor yaaa bana da çok küçülmüş gibi gelmedi benimkiler ama metre ile olcunce niye bilmiyorum kısa geldi ☹️ Uzun boydan zıbın 50cm olması gerekirken 48 falan geliyor