Ben iki düşük üst üste yapınca dvlet hstnesine patoloji sonucunu almya gtmistim sonra gbetik tste yonlendrdi beni ve eşimi bı genimde pıhtılaşma çıktı bide benim ikinci gbeliklerim öyle oluyordu ilk cocgmda hiç bsy ysamadigm için de detaya inmediler hamileym şuan iğne kullnyorum gbelik öncesi coraspin kullandım şuan sdce iğneyle ilerliyorum