Maksat sohbet muhabbet.
Havalar sıcak bunaldım gayrı, az sohbet edelim kızçeler.
Doğumunuz olduğunuzda yanınızda refakatçi olarak kim kalacak?
Ben kendi annemi alacağım yanıma. Şimdi her türlü kusurun olsun olmasın, kendi annen gibisi yoktur. Asla sana yorum yapmaz ve her koşulda yardımcı olur, öyle kaynanalar varmı? Var tabi. Ama denk gelmedim açıkçası. Doğumumda Kaynanam veya eltim vs. Asla rahat edemem ve de sevmiyorum o tarz şeyleri.
Hani çok iyi anlaşanlar var hatta kaynanam canım annem o kalacak o herşeyi yapacak diyenler. Ama anlamıyorum vallahi kaynanasıyla böylesine cana yakın olanlara imreniyorum. Belki de gerçek kaynana sevgisi görmediğimiz içindir. Ya sizlerde yanınızda kim kalacak??