Kızlar sabah 11 gibi sancı başladı uzandım biraz yalancı sancı olup olmadığını anlayayım diye baktım hiç geçmedi gelip gitti yarım saat boyunca ondan sonra da full regl sancısı gibi ılık duşa girdim biraz hafifledi uyudum falan sonra da belime sıcak sıcak ağrı girdi sırtıma vurmaya başladı ama böyle ağrılar ağır ağır giriyor şiddetli değil ve o saatten beri full uyku halindeyim uyanıyorum aynı ağrılar başlıyor garip şeyler yaşıyorum sizce doğum sancıları mı bunlar tecrübeli anneler yardımınızı bekliyorum