beybiss başka belirtin var mı canım yani mesela koku hassasiyeti sürekli uyku hali halsizlik veya baş ağrısı gibi mide bunlantın geçmiş olabilir ama bunlardan her hangi biri bile varsa bence korkmana gerek yok ama tamamen hamilelik belirtilerin kaybolduysa bence bi doktora gitmen de fayda var umarım sağlıcakla kucağına alırsın bebişini 💖