eliff4 Arkadaşlar bidahaki ay doktorum ikili tarama testi yapacağını söyledi kontrolde doğum sigortam onu karşılamıyor ücretli olarak gösteriyor özelde muayene olup devlette ikili tarama yaptıran var mı normal kontrol gibi mı gidiyorsunuz herhangi bir doktora birşey demeden bundan önce tahlil yaptırmak için gittiğimde devlet hastanesindeki doktor bana ters davrandı yok işte başkasının istediği testleri yapamam ben istersem sizden istiyorum dedi sinir oldum açıkçası tekrar gitmek bile istemiyorum aslında ama benim gibi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim 🌸
Hamide_00 eliff4 valla canım ultrason kontrollerimi doğumumu özelde yaptırdım hep tahlil tarama testi şeker yüklemeyi falan devlete gittim özel de yaptırmadım hatta şansa tarama testini Mehmet Fatih Karslı yapmıştı devlette rast gelmiştim öyle
EceQueen eliff4 devlet yapar yani, gidip özelde doktorum istiyor demeyin. Kontrolünüzü olun, bu arada ikili test haftası geldi sanırım deyin. Doktor ister zaten, yorumlara bakıp gidin bir de bence
Munevver_kaplan_33 eliff4 devletteki doktorlarda bazen birşey sanıyorlar kendini merka etme devletçe yapıyor bende iki taraflı kontrole gidiyorum ikili tarama zamanı devlete randevum vardı gittim Dr direkt ikili tarama zamanın gelmis yapalım mı dedi siz bilirsiniz dedim yaptırdım geçenlerde de devlette başka bir doktora gittim özeldeki Dr enfeksiyonum var diye baştan tahlil istemişti saglikocaginda da tahlil zamanım gelmişti ordaki aile hekimi o tahlili de orda yaptırdı gidip boşuna para verme burda yaptıralım dedi neyse sonuçlarını ozeldeki doktora değişle devlette randevu aldığım doktora bak dedim diyor başkasının istediği tahlile bakılmaz kim istediyse ona gitseydin sağlık ocağında yaptım dedim dedi ordan aramadilar mi seni diye sordu yok aramadi dedim hem böyle diyor hemde sonuca bakıyor tam birşeyin yok enfeksiyonum düşmüş diyor yani sinir bozucu oluyorlar çoğu zaman
M-Urass_Mom eliff4 Ben devlette yaptırdım. Perinatolojiden randevu aldım mhrs üzerinden. Gittim test için geldim dedim ve yaptılar. Sonucunu da özeldeki doktoruma attım
Dlkkoge eliff4 benim duam 3. Hamileliğim ve bütün tahlil testleri devlette yaptırıyorum ama 2doğumumuda özelde yaptım hatta özeldeki doktorum istersen yaptır bana sonuçları at diyordu okadar iyi ki. Devlettekilerin öyle davranmaya hakkı yok 12.haftada gittiysen zaten 2li tarama zamanı gelmiş yapalım diye kendisi söylüyor
eliff4 @Dlkkoge @Hamide_00 Ben normal kontrol gibi gidip birşey demeden o yapar zaten dimi ikili tarama testimi ?
Hamide_00 eliff4 canım direk gidemezsin ikili tarama testine devlette perinatoloji uzmanı yapıyor onu perinatoloji bölümünden randevu alacaksın öyle bakıyorlar ama özel de direk gidip ikili tarama testi yapacam dediğinde yapıyorlar geçen kış arkadaşım özel de yaptırmıştı o zamanlar 600 e yaptırmıştı galiba testi şimdi ne kdr bilmiyorm
eliff4 Siz gittiğinizde ne dediniz mesela özelden gelince köpek gibi davranıyorlar anlam veremiyorum bakmak zorundasın yani sen
Brcuburci Ben devlet Hastanesi’nde yaptırdım 13. Haftada ilk defa gittim ikili test yaptircam muayene olcam dedim yapıldı devlette yapılıyor
eliff4 Munevver_kaplan_33 gerçekten çok sinir bozucu devlet Hastanesi’ndekiler o yüzden gitmek istemiyorum ama o kadar parada boşuna vermek istemiyorum
eliff4 M-Urass_Mom direk perinatolojiden randevu alınmıyor ama baktm ilk baş kadın doğuma muayene olunması gerekiyor diye yazı çıkıyor
Munevver_kaplan_33 eliff4 ben iki taraflı da gidiyorum dediğim gibi bakalım artık doğumu hangisinde yapmak nasip olursa artık
happyprincess_06 Eger bütçe sizi zorlmiyorsa özelde yaptirin bence suan 12deymissiniz zaten devlet randevusuz almiyor size randevu verene kadar 14u geçmiş oluyorsunuz büyük ihtimalle. Birde sonuç da geç çıkıyor diyordu bazi postta görmüştüm hiç değilse özelde daha iyi ilgi alaka görmüş olursunuz