Kaderakkes canım İlk baştan beri keseyi göremediler, 8 haftada alttan Megane etti doktor sağlıksız gebelik dedi k..rtaj olman lazım dedi beklemenin bir anlamı yok dedi, kese var bebek yok içinde, beklesende bişey değişmez kanaman başlıyacak düşük yaparsın dedi, inşallah sizin öyle olmaz