Selam kızlar dün doktor kontrolüm vardı 36 haftadayım bebeğimin kilosu 3600 olmuş birse şekerden dolayı iri bebek diyor doktorum normal doğum istediğim için 37 haftada başlatmaya karar verdi kilosundan dolayı riskli bir durum olursa sezeryana alacağını söyledi doğum işin böyle planlandı benim gibi bu durumu yaşayan annelerin tecrübelerini öğrenmek istiyorum sizce 37 hafta erkenmi doğum için