Flanoz egepol değil karataş için yazdım memnun olmadığımı aldıkları para çok ama hizmet olarak çok ilgili değillerdi.☺️ Egepol gayet güzel babam acil anjiyo oldu yoğun bakımda yattı 2 gün çok güzel ilgilendiler. Onun dışında arkadaşlarımın çoğu doğumunu orada yaptılar hepsi çok memnun kaldıklarını söylediler. Doktor farketmeksizin.